[email protected]

Sovit gott?

2008-12-25 10:27:02
Alltså helt sjukt, jag är vaken och klockan är tio.. Första gången på hur länge som helst som jag är uppe tidigt och inte har skola. Fast visserligen så är det för att min käre bror väckte mig, men ändå. Hur som helst, har alla sovit gott? Själv så har jag sovit gott, tror jag :) Men jag börjar få någon konstig vana att alltid runt fem tiden gå upp och dricka något, har gjort det tre dar i rad nu. I alla fall, känns som det kommer bli en segdag idag, bara göra ingenting typ. Men just nu har jag skittråkigt, det är ingenting kul på TV och det finns inget annat att göra, så lid med mig!?  Usch borde kanske äta frukost, och sen får vi se vad som händer.. Men vi hörs sen, puss på er & just det ja, god morgon!

Kommentarer
meleco

samla ihop en massa löv i skogen, gå hem och mixa ihop allting och gör en mix. drick sedan. OBS: inga orangae löv! :)<3

2008-12-25 14:41:20
Kommentera inlägget här:



‹ Namn
‹ E-post
‹ URL


Kom ihåg mig?
RSS 2.0