[email protected]

Svar på kommentar

2009-04-14 19:10:29
Fan vad du är omogen! När man läser dina andra inlägg så verkar du ganska mogen, men att du lägger in bilden på någon som skurit sig? Det bevisar bara att du inte växt upp än. Och nu kommer du förmodligen skriva ett helt inlägg om hur jag är så omogen och inte vågar stå för vem jag är och blablabla allt det fjortissnacket. Men to be honest, jag bryr mej inte för att jag kommer aldrig mer läsa din blogg. Kollade bara förbi och nu märker man vilken idiot du är.


Svar: För det första så borde du tänka till lite innan du skriver något, om du inte vet någonting så är det bättre att du låter bli! Bilden jag la upp är inte på någon som har skurit sig, det är en bild på min arm som jag har tagit & det är målarfärg. Jag skriver ett helt inlägg men jag skippar faktiskt "fjortissnacket"  (förvånad?) men sanningen är faktiskt att jag inte tycker att du är omogen (jag har ingen anledning till att tycka det?) för att du skriver din åsikt, men givetvis hade det ju inte skadat om du hade kunnat våga stå för vem du är och din åsikt!

Kommentarer
Caisa

Shit va hon/han var mogen då :O

2009-04-14 19:41:36
URL: http://caisaandersson.blogg.se/
helena

Du skriver väll vad du vill på din blogg och om man kollar ordentligt så ser man att det inte är riktiga skärsår :) din blogg är braaaa!<3

2009-04-14 19:43:05
Agilitydream

Promenaden var grymt skön. kram

2009-04-15 01:43:47
URL: http://agilitydream.blogg.se/
sofia

hmm lillie ditt svar lät typ inte så mkt klokare ? xD du kunde iaf ha skippat den sista raden då du bara spekulerar och försöker verka cool

2009-04-15 19:53:35
alexandraH

alltså lol palla lägga sig i om man nt vet ngt? du får skriva precis vad du vill de e ju dni blogg ju

2009-04-17 00:36:03
Kommentera inlägget här:



‹ Namn
‹ E-post
‹ URL


Kom ihåg mig?
RSS 2.0