[email protected]

Think positive

2009-04-13 22:54:35
Jag ber ännu en gång så himla mycket om ursäkt för dålig
uppdatering, men jag sov hos Fia igår igen och jag har inte
haft tid. Som ni kanske förstår så prioriterar jag kompisarna
före bloggen men nu är jag back on track! Jag har haft en bra
dag idag också, helt superbra faktiskt! Jag vet inte varför men
jag mår hur bra som helst, humöret är verkligen på topp idag
och det känns givetvis underbart. Förövrigt så är jag även
singel igen men det är ju inget att deppa över. Så nu är
det bara att ställa er i kö grabbar *blink* ;)

Något som dock inte är lika kul är att skolan börjar imorgon
igen, känns faktiskt inte alls bra. Typ, ångest here I come?
Nej men man ska ju tänka positivt, eller hur? Det är ju "redan"
tisdag imorgon så veckan kommer säkert att gå fort och snart
är det helg igen. I helgen blir det tjejkväll inklusive grillpremiär
och sådant mys så jag har ju något att se fram emot! Äckligt
positiv jag är. Men man ska vara positiv, för saker & ting blir
ju knappast bättre om man tänker negativt, right?


Söt är jag också, visst är jag? :)

Kommentarer
Anonym

Tog en kölapp, vilket nummer fick jag söt?

2009-04-13 23:13:11
Anonym

vem var du tsm med innan ni gjorde slut?

hampus? :P

2009-04-13 23:15:55
URL: http://tirrren.blogg.se/
Kommentera inlägget här:



‹ Namn
‹ E-post
‹ URL


Kom ihåg mig?
RSS 2.0