[email protected]

Good morning sunshine

2009-02-06 06:23:35
God morgon på er allesammans:) Saknat mig?;)

För tillfället så ligger jag och plugggar NO, hur roligt som helst.. Snart tänkte jag ta en dusch, hade ju självklart hellre velat ta ett bad men jag får väl nöja mig med mig en dusch istället. Jag är trött och har sjukt ont i halsen och det gillar vi absolut inte! Hur mår ni idag? Vi får hoppas att ni mår bättre än mig i alla fall.

Idag börjar vi 08.10, som vanligt och jag vet inte riktigt när vi slutar. Idag efter skolan ska nämligen alla få sitta av sina kvarsittningar och jag har en kvart, men sen vet jag inte om vi skulle göra NO provet efter skolan eller under någon lektion, men det märker vi nog.

Nu blir det duschen, see ya! <3

Kommentarer
Makdissi

hehe sööt;)

2009-02-06 06:57:09
Niklas

Hoppas de går bra på provet då!<333 Sötisen min!;D

2009-02-06 08:01:26
Kommentera inlägget här:



‹ Namn
‹ E-post
‹ URL


Kom ihåg mig?
RSS 2.0