[email protected]

Idag är jag pigg!

2009-01-16 06:58:59
Hejsan allihopa. Jag är vaken och har varit det i snart en timme.. Jag la mig ganska sent igår ju, men ändå vaknade jag och var typ hur pigg som helst :) Kändes otroligt bra! Fast ändå så vaknade jag en timme innan jag skulle gå upp utav att jag var törstig så jag gick upp och tog ett glas med vatten. Kan bero på det då kanske, att jag inte hann somna i den djupa sömnen sen, och därför vaknade jag pigg. Nåja det kändes bra i alla fall :) Och så har jag varit snabb, vid den här tiden annars brukar jag bara ha ätit frukost, men idag har jag hunnit dricka te, klä på mig, plattat håret lite och tagit lite mascara.

Men nu ska jag fortsätta sminka mig och fixa mig klart, men vi hörs självklart senare :) Puss! <3

Kommentarer
Kommentera inlägget här:



‹ Namn
‹ E-post
‹ URL


Kom ihåg mig?
RSS 2.0