[email protected]

Söndag, kväll

2009-05-03 22:34:20
Fy vad dålig uppdatering det har varit idag, shame on me.. Men jag har faktiskt varit upptagen, jag har varit hos Carro hela dagen & som sagt så prioriterar jag givetvis mina vänner före bloggen. Det har varit en härlig söndag i alla fall, superchill! Vi kollade på ett par filmer, bland annat camp rock som är så himla bra (can't wait tills tvåan kommer!!) och sedan har vi bara tagit det lugnt, snackat och haft trevligt. Klockan är nu halv elva så jag borde nog göra mig i ordning för att sedan sova, imorgon är det ju skola vilket betyder att man ska gå upp väldigt tidigt, suck alltså. Men man ska ju se det positivt, det är minsann inte många skoldagar kvar nu så det är bara att hålla ut. Förvörigt så lovar jag att det blir en bättre bloggdag imorgon, det blir mer uppdatering och så ska jag såklart svara på alla kommentera då också!



Kommentarer
Anonym

deen filmen e så bra :D

2009-05-04 22:40:19
Rebecka

JAG ÄLSKAR DEN!! lite pinsamt att man kan varenda sång OCH replikerna utantill HAHA men den e skiitbra!

2009-05-05 00:01:27
URL: http://rebeckamolin.blogg.se/
Kommentera inlägget här:



‹ Namn
‹ E-post
‹ URL


Kom ihåg mig?
RSS 2.0