[email protected]

00.55

2008-12-29 00:55:32
Hallå allihopa :) Ligger i sängen just nu, ska nog kolla på en film snart, även fast jag redan sett ett flertal filmer idag.. Haha jag höll mitt löfte också, jag har varit hemma hela dan, duktig som jag är va? *blink* Och angående löften, någon som har planerat på några nyårslöften? Själv har jag en hel del, och det kommer säkert bli ännu fler.. Men det är ju faktiskt bra och ha många för då borde jag ju kunna hålla.. Åtminstone ett, ellerhur? ;)

I alla fall dagen idag har varit helchill, har bara legat i sängen och kollat på massa filmer, suttit lite vid datorn och självklart druckit massa te och då menar jag verkligen massa. Och på tal om ingenting är det hur varmt som helst, och jag vill bli frisk nu! Så jag får nog stanna hemma imorgon också, skulle ju gått på stan med Sandra och Moa, måste köpa en ring liksom, men får väl ta det på tisdag innan jag åker till fia. Jaja hur som helst, det löser sig nog, huvudsaken är ju i alla fall att jag är frisk tills nyår :) Men nu måste jag dricka ännu mera te och äta nånting, sen blir det film, så natti natti babes.

Kommentarer
Rosén

böh, jag ska me gå med dem på stan imån? :D

2008-12-29 02:42:22
Tilda

Kul att du kommenterat min blogg!

Hoppas du blir frisk snart :)



Dessutom gillar jag din design, lite annorlunda mot vad man brukar se! puss

2008-12-29 12:39:27
URL: http://tildasthoughts.blogspot.com
hanna

gud vad du är söt, såg dig på lunar :) kommentera gärna min..

pusss

2008-12-29 18:28:09
URL: http://hannaemeelia.blogg.se/
jens

jag skulle vilja ligga i sängen brevid dig :*

2008-12-30 22:51:12
Kommentera inlägget här:



‹ Namn
‹ E-post
‹ URL


Kom ihåg mig?
RSS 2.0