[email protected]

23 december

2008-12-23 17:00:36
Imorgon är det julafton, endast en dag kvar tills det är den 24 december. Känns inte alls som det, jag har nästan ingen julkänsla alls. Tänk liksom när man var liten, den pirriga känslan dagarna innan det var jul, man räknade ner dag för dag tills det var julafton, man kände på paketen för att lista ut vad det var i dem osv. Då längtade man ju verkligen, och såg verkligen fram emot det. Men nu har jag inte ens tänkt på att det faktiskt är julafton i morgon, vilket det är. Är det kanske så att intresset försvinner när man åldras? Eller orkar jag bara inte bry mig längre? Jag vet faktiskt inte själv riktigt, kanske är det bara jag, men jag tycker det känns så överskattat på något sätt. Uschnej nu måste jag sluta klaga så ni inte tror att jag är en sur-tråkig-bitter*****, vilket jag inte är, jag är faktiskt glad ändå ;)

Känner mig allmänt seg idag också, har liksom ännu bara ätit frukost & duschat och klockan är snart fem. Jo seg kallas det som sagt! Frågan är vad som händer ikväll för jag har ingen aning, men antagligen blir det bara att stanna hemma, men vi får ju se trots allt. Men i alla fall så hörs vi senare, puss på er :*

Kommentarer
Astrid

haha, tack:) Fiin blogg förrästen;)

2008-12-23 17:34:58
URL: http://assann.blogg.se/
Skippo

Gå och lägg dig i tid och börja med att äta mycket vitaminer så ska du se att du blir piggare :)

julafton är inget jag längtar efter längre direkt heller.

men god jul ändå. ses vid gratängen imorn :D

2008-12-23 19:55:09
Nilufer

tack detsamma =)

2008-12-23 20:25:21
URL: http://nulleew.blogg.se/
Kommentera inlägget här:



‹ Namn
‹ E-post
‹ URL


Kom ihåg mig?
RSS 2.0