[email protected]

29 december

2008-12-29 15:19:15
Vaknade för ett tag sen och klockan är typ tre, usch jag har verkligen vänt på dygnen nu, la mig runt fem imorse. Inte bra och något annat som inte heller är bra är att jag fortfarande är sjuk.. Alltså det är måndag och det betyder att jag måste bli frisk idag, för imorgon ska jag åka till Fia och fixa det sista tills nyår osv. Ska bli hur kul som helst och sitta hemma idag igen och typ göra ingenting, hehe not.

Blir nog inte så mycket skrivande här idag måste verkligen friskna till nu, men vi får se hur det blir. Nu ska jag i alla fall äta frukost och dricka massa te as usual! Ni får ju gärna hålla tummarna eller något för att jag ska bli frisk, själv ska jag  typ be för ett mirakel.. Haha nej men puss på er :)

Kommentarer
rasse

krya på dig sötis, vi måste träffas :)

2008-12-30 23:06:31
Kommentera inlägget här:



‹ Namn
‹ E-post
‹ URL


Kom ihåg mig?
RSS 2.0