[email protected]

Ägg i ansiktet? Ägg i håret?

2008-12-27 22:40:43
Hej igen alla sötnosar :) Vad gör ni? Själv kollar jag lite på TV men det verkar inte vara något roligt, kollade lite på Harry Potter innan och självklart har jag druckit en massa te och ätit halstabletter också, även ätit lite mat och bara chillat vid datorn.

Nu snart så tänkte jag ta bort mitt smink, ångbada mitt ansikte och sedan testa att ta ägg i ansiktet (låter hur mysigt som helst, inte sant?), nej men det ska tydligen torka ut huden om man har fet hy det vill säga, sen ska det även ge huden lyster och förebygga rynkor, så det är ju värt att testa liksom. Ägg i håret är ju också något man kan testa, håret ska bli lent osv, har själv inte testat det. Jag har inte vågat ännu, feg som jag är va? Haha men det verkar faktiskt va sjukt äckligt..  Men ah, det är väl också värt att testa, skulle ju inte precis kunna skada, antar jag :)

Haha tänkte precis stänga av TV:n men bara för det börjar det bli intressant, kollar väl lite till men sedan ska jag fixa i ordning mig. Orkar nog inte skriva mer ikväll, men det märker vi. Men om inte annat så hörs vi imorgon :) Puss på er och sov gott allesammans!

Kommentarer
henke skåne

du är sötast;)

2008-12-28 00:50:22
Denice

Funkade det med ägg i ansiktet ? :) Funderar på att testa ägg i håret men jag är nog med lite feg :)

2008-12-28 14:46:51
URL: http://denicejensen.blogg.se/
Kommentera inlägget här:



‹ Namn
‹ E-post
‹ URL


Kom ihåg mig?
RSS 2.0