[email protected]

Dan före dopparedan

2008-12-23 13:51:01
Hej alla mina kära läsare, hur mår ni idag? Jag är i alla fall hur trött som helst, somnade typ halv fem inatt, eller man kanske säger i morse? Jaja, det var nog liite för sent i vilket fall. Liksom jag var ju trött när jag kom hem från Carro igår och hade säkerligen kunnat sova då, men självklart så fastnade jag vid datorn, så typiskt moi! Men anyway det känns som jag håller på att bli sjuk, eller ah det känns aldrig som jag någonsin är frisk för den delen heller. Just nu hostar jag sönder, har ont i halsen och känner mig förkyld, så 10 poäng till mig eller? .. Naat!

Vad händer idag, såhära en dag innan jul då? Själv har jag ingen aning just nu men det märker vi nog ;) Ska väl börja med att äta frukost, sedan duscha och fixa till mig, men därefter blir en överraskning! Så vi hörs sen va? Puss på er! :)

Kommentarer
Petra

Gillar verkligen din blogg design! :D

2008-12-23 14:59:18
URL: http://petras.blogg.se/
jennifer

sv: tack ad glad jag blir!

2008-12-23 15:29:43
URL: http://jennifermolin.blogg.se/
Axel

haha puss på oss :D

2008-12-23 18:21:02
Kommentera inlägget här:



‹ Namn
‹ E-post
‹ URL


Kom ihåg mig?
RSS 2.0