[email protected]

Goddag :)

2008-12-30 13:12:35
Hej alla mina fans ;) Vad gör ni? Själv så håller jag på att fixa mig, har redan ätit frukost, duschat osv, vaknade faktiskt elva idag :) Åh jag har typ världens mensvärk, men jag har tagit en ipren så jag hoppas det går över snart. För övrigt så mår jag faktiskt mycket bättre, lite ont i halsen bara, men det är chill. Måste sminka mig klart nu, ta på något mig (vad!?) och sen ska jag träffa Carro köpa min ring, sen åka till Maxi och möta upp Fia sen handla tills imorgon. Ska ju sova hos fia ikväll, så jag skriver senare när jag kommit till henne! Over and out, puss <3

Kommentarer
hanna

hah jag vaknade halv 1 :)

2008-12-30 13:56:50
URL: http://hannaemeelia.blogg.se/
Kommentera inlägget här:



‹ Namn
‹ E-post
‹ URL


Kom ihåg mig?
RSS 2.0