[email protected]

Hos fia ♥

2008-12-31 00:46:12
Nu sitter jag här hos Fia och har precis färgat håret ;) Spännande inte sant? Så nu är min "finfina" utväxt borta :)

Förövrigt så har jag, Fia och Carro storshoppat på Maxi och Coop, mycket trevligt :) Köpte massa mat, godis, läsk osv, så imorgon ska vi äta fläskfilé, krocketter med bearnaisesås, och till efterätt blir det kladdkaka med chokladpudding, grädde, bär, och stjärnfrukt ;) Sen så självklart massa godis & chips, och så får vi inte glömma den goda bålen som vi ska dricka som välkomstdrink, ett härligt slut på året tycker vi! Och så köpte vi såklart lösnaglar, hårfärg, genomskinliga strumpbyxor och lösögonfransar, ett måste till nyår. Och inte nog med det så blir kvällen helt alkoholfri!

Tänkte inte nämna några namn, personen kommer antagligen känna sig träffad (vad kan det bero på?), ett tag trodde vi faktiskt att nyår skulle bli misslyckat liksom allt blir ju inte alltid som man tänkt sig, inte sant? Men nu har tanken slagit oss och vi kommer ha hur kul som helst utan dig. När jag ändå håller på och pratar om nyår så borde kanske du skaffa dig ett nyårslöfte som lyder något i stil med "sluta svika dina kompisar", tre gånger är tre gånger för mycket. Jag ger dig bara ett tips men det är ju självklart upp till dig!

Men nu ska jag färga Fia's hår så puss på er så länge och godnatt om jag inte skriver igen :) ♥

Kommentarer
Youre Local Dealer Mr. Sebulone!

fett gangsta, men inte så gangster med alkoholfri fest, liksom det e som någon frågar "är det fest" fasst ingen har en OLW chipspåse;P;P love and respect!!!!! BTW Stockholm är sveriges vackraste stad så flytta till stockholm;P

jocke

Haha ofta man kom till din sida om man söker på backar på maxi för dricka hahah.



Men fan, färgade håret svart för ett tag sen. Blir ful äckligt utväxt efter ett tag. Va gör man åt de då haha.

2009-03-14 20:44:14
sofia

Vad heter FIA på riktigt?

2010-11-13 19:42:48
URL: http://latinlollipp.blogg.se/
Anonym

HAHAHAHAHAAHAHAH!! DÖR!! VAFAN EVELINA :D girlfight

2011-01-09 02:04:10
Kommentera inlägget här:



‹ Namn
‹ E-post
‹ URL


Kom ihåg mig?
RSS 2.0