[email protected]

Mellandagsrea

2008-12-27 17:15:11
Nu är jag hemma, känns skönt, för jag är verkligen hur trött som helst. Anyway, började dagen med att sola, sjukt härligt. Känner mig faktiskt lite brun för en gångs skull. Sen efter det blev det stan, gick runt och kollade, åt på mc donalds (eller i mitt fall, drack), var trevligt :). Men sjukt jobbigt eftersom det var ganska mycket folk, långa köer, och hur varmt som helst (fast det kan ju bero på att jag typ har feber, men i alla fall). Sen hittade jag ingenting, liksom något brukar man väl fynda på mellandagsrean? Eller hitta något överhuvudtaget?

Förövrigt så känner jag mig väldigt smart nu såhära efteråt.. Så j*vla typiskt mig och gå ut när jag inte är frisk och bli ännu mera sjuk.  Alltså helt seriöst, tänk om jag inte blir frisk tills nyår!? Eller ah, jag har inget val, för jag måste bli frisk, and that's it! Nej nu måste jag dricka massa te och äta halstabletter, hörs senare :)



Jag är deprimerad, så en gammal emo bild på mig passar väl bra? ;)

Kommentarer
Axel

deppig? varför det???

2008-12-27 19:04:07
roberto

aaa fast du är snyggare nu ;)

2008-12-27 19:04:20
Jasmine Brown

Visst e du fin nu men det var du förut också :) Kram jasmine

2008-12-27 21:12:14
URL: http://xoxo.devote.se
erik

har alltid varit söt :)

2008-12-30 22:46:53
Kommentera inlägget här:



‹ Namn
‹ E-post
‹ URL


Kom ihåg mig?
RSS 2.0