[email protected]

Snart nyår

2008-12-28 20:20:32
Snart nyår, ska bli hur kul som helst hoppas jag. Fast helt sjukt vad detta året har gått fort när man tänker efter, håller ni inte med? Nej usch känns nästan lite konstigt när tiden bara rinner iväg.. Men hur som helst så är det ju i alla fall nyår om tre dagar, så vad har alla för nyårsplaner? Blir det hemmakväll/myskvälll? Fest? Eller umgås med familj/vänner?  Själv ska jag vara hos Fia med lite folk, och det ska bli massa mysigt :)

Kan tänka mig att många stressar nu innan nyår, lite sådära halft panikslagna pga att dem inte vet vad dem ska göra, eller vad som ska ha på sig, osv. Men själv är jag hur lugn som helst, nästan i alla fall. Jag är ju sjuk och tänker lite då & då "tänk om jag inte blir frisk innan nyår?", men som jag sagt tidigare så måste jag bli frisk! I alla fall, det enda jag har kvar nu att göra innan nyår är att köpa lösnaglar, färga min utväxt, köpa genomskinliga strumpbyxor och köpa något smycke, sen är jag klar och det känns superhärligt, och så måste jag ju självklart bli frisk också!

Men.. Tänkte bara ge er (ni som ska dricka på nyår) ett tips, drick med måtta. För man vill väl komma ihåg nyår, inte sant? Och man kan faktiskt ha hur kul som helst utan att dricka. Men alla gör ju så klart som dem vill, men jag kan tänka mig att det inte hade varit så kul och supa bort nyår, det inträffar ju bara en gång om året liksom. Själv blir det möjligtvis att skåla med champagne vid tolvslaget, annars så är det alkoholfri bål eller något sådant som gäller :)





Kommentarer
:D

Håller med dig helt om drickandet (y) bra blogg btw :d

2008-12-28 21:44:07
Amanda

jag åker till stugan i rättvik med några vänner (: krya på dig iaf !

2008-12-28 22:15:18
johanna nilsson

fin design:)

2008-12-29 00:37:43
URL: http://johannanilzzon.blogg.se/
roberto

du har fackist rätt 2008 har gåttt skit snabbt. jag ska festa med min familj :D mycket bra blogg ha det bra ;)

2008-12-29 22:26:38
Anonym

får jag ge dig en nyårskyss=?

2008-12-30 22:52:24
Kommentera inlägget här:



‹ Namn
‹ E-post
‹ URL


Kom ihåg mig?
RSS 2.0