[email protected]

Tråkig söndag

2008-12-28 14:46:37
Nu har jag vaknat, blev lite sent idag men jag la mig ganska sent igår så, that's the reason. Men hur mår ni idag? Jag är i alla fall fortfarande sjuk och jag vet inte riktigt om det är sämre eller bättre, men vi får hoppas på bättre va?

Idag har jag lovat mig själv att bara stanna inne hela dan, så vi får se om jag håller mitt löfte! För jag kan verkligen inte gå ut, eller klart jag kan, men då kommer jag bara bli mer sjuk och det kan vi inte riskera att hända.. Men det är ju ändå söndag idag (väl?). Söndagar är ändå tråkiga, så det gör ju knappast något att jag bara stannar hemma hela dagen liksom :) Nej det kan faktiskt bli mysigt, kolla massa filmer och så. Jaja jag överlever på något sätt :)

Men nu måste jag äta frukost, jag är hungrig. Vi hörs senare, puss!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:



‹ Namn
‹ E-post
‹ URL


Kom ihåg mig?
RSS 2.0