[email protected]

Sminktips

2008-12-26 21:25:20


Det var en läsare som frågade om jag kunde tipsa om en foundation, och självklart kan jag det! Jag menar, vad gör man inte för sina kära läsare? :) Den foundation jag tänkte tipsa er om är självklart den jag själv använder, har användt den i flera månader nu och jag gillar den verkligen. Den har en mellan-hög täckgrad så den täcker bra och döljer ojämnheter. Den är oljefri och täcker inte igen porerna (icke-komodogen). Denna foundation finns i fem olika färger och antagligen en för just dig, och kom ihåg när du väljer foundation välj hellre en ljus än en för mörk! 

Den kostar runt omkring 110:- och kan köpas på bl.a
Kicks, Åhléns och Cubus, men även affärer som Maxi.
Den heter Ideal Finish och märket är Nivea Beauté.


Kommentarer
saranilsson.blogg.se

jag använder samma som dej, och jag är välifr nöjd! (:

2008-12-27 00:31:44
URL: http://saranilsson.blogg.se/
Hanna:)

använder den ibland också:) och den är bra:) bra blogg också;)

2008-12-27 19:19:32
Ida

Är den för fet eller torr hy? :P Vad har du för hy?

2008-12-30 21:48:13
Kommentera inlägget här:



‹ Namn
‹ E-post
‹ URL


Kom ihåg mig?
RSS 2.0