[email protected]

00.19

2008-12-30 00:19:24
God kväll, förlåt att jag inte skriver fören nu men har vart fullt upptagen med att bli frisk.. Har kollat på TV (ensam hemma 2, vänner, simpsons, 2 ½ men, my name is earl & scrubs), sen har jag vilat lite, ätit och druckit te ofc, och justja jag har faktiskt städat också och gissa vad jag hittade? Jo mina näsdroppar, så det har jag användt till stor del av dagen. Och den goda nyheten är att jag faktiskt känner mig bättre, sen tänkte jag lägga mig snart och bli utvilad och så, så kommer jag säkert vakna upp och må hur bra som helst, vi kan ju alltid hoppas i alla fall? :)

Haha känner mig lite patetisk nu alltså, sitter och spionerar på en snubbe som sitter i skolan, det ser ut som Pär men jag vet inte, spännande va? ;) Han sitter där i soffan och skriver typ, sitter typ helt stilla, ah jag vet inte riktigt vad någon gör i skolan nu liksom klockan är 12, men jaja. Alltså nu tror jag han la sig ner, nej vet ni vad, nu reste han sig och gick iväg. Men nog om det, så ni inte tror att jag är värsta stalkern ellerså, höhö...

Föresten jag smsade till 118100 tidigare idag, underhållande alltså :) Jag frågade " Vem är Evelina Carlson i Karlskrona?" och dem svarade "118100 tror att Evelina Carlson är en glad tjej på 15 år som gillar att blogga. Vi tror också att hon är intresserad av mode och skönhet". Haha, lite kul, men visst borde det stå att jag älskar att blogga istället? ;)

Nej nu måste jag verkligen försöka sova, får inte vakna så sent imorgon och så måste jag försöka vända tillbaks på dygnet också. Är inte alls trött så det kommer bli jobbigt, men jag får sätta på min avslappningsskiva och hoppas det hjälper, godnatt och sov gott allihopa, big love /er lillie :)

Kommentarer
Kommentera inlägget här:



‹ Namn
‹ E-post
‹ URL


Kom ihåg mig?
RSS 2.0