[email protected]

Hej igen allihopa!

2008-12-23 20:37:49
Har inte hänt så mycket sen sist jag skrev. Jag har bara tagit det lugnt, suttit vid datorn, ätit lite och sådärra. Haha fast jo föresten. Det var någon random kille som ringde till mig och sa att han hade ringt fel men sen började han snacka med mig.

Han : Vi kan väl smsa sen?
Jag : Jag har inga pengar på mobilen för tillfället så jag kan inte.
Han : Men jag kan fylla på den om du vill?
Jag : Haha, jaa absolut gör de *ironisk*!

Jag trodde ju givetvis att han skojade så jag var ju ironisk, men sen efter vi hade lagt på så fick jag ett sms om att jag hade 100 kr på mobilen, liksom söt kille *blink*!
 
Men i alla fall.. Dagen har varit helchill för min del, har typ bara suttit vid datorn. Men det börjar bli ganska tröttsamt nu, så istället ska jag äta något och kolla på film tror jag.
Hörs senare babes! :) 

Kommentarer
roberto

hehe:D Det hända inte varje dag :P

2008-12-24 03:54:17
Denice

Aaw vad gulligt av honom :) det händer ju inte varje dag att någon fyller på ens mobil bara sådär :)

2008-12-27 19:00:23
JAcE

det var fina bilder "" )

2008-12-27 21:06:49
Kommentera inlägget här:



‹ Namn
‹ E-post
‹ URL


Kom ihåg mig?
RSS 2.0