[email protected]

Evening

2009-02-19 18:26:45
Hej igen, nu är jag åter igen hemma. Jag gick ut en snabbis för att jag skulle möta min käre far och ge han en sak, det var fortfarande lika kallt ute och jag frös lite halvt ihjäl. Men nu är jag äntligen inne i värmen och tänkte göra mig något varmt!

Haha btw, nu när jag var på väg hem så gick det några tjejer framför mig, en av tjejerna kollade bak och såg mig och precis efteråt så viskade hon något till sin tjejkompis så hon också vände sig om och kollade på mig, hon fnissade och viskade till en annan tjej, hon kollade självklart bak, fnissade och så viskade hon vidare till en annan tjej, alla tjejerna viskade, fnissade, skrattade och kollade bak på mig. Herregud alltså, inte visste jag att det var så underhållande att bara se mig ;)

Nej nu måste jag fixa något att äta och dricka, hörs senare :)

Kommentarer
Petra

Får man fråga var du fick den bakgrunden ifrån? den var sjukt fin:)

2009-02-19 18:53:25
URL: http://petraakarlsson.blogg.se/
Petra

Okej, men tack ändå! :) har dig föresten som "bevakad" på bloglovin, om du ville veta då:)

2009-02-19 19:10:22
URL: http://petraakarlsson.blogg.se/
Anonym

hahaha ja men dt kan juh bero på att vi "hånade" dig lite med att säga de korkade sakerna som du säger på din "videoblogg"

2009-02-20 13:57:53
Kommentera inlägget här:



‹ Namn
‹ E-post
‹ URL


Kom ihåg mig?
RSS 2.0