[email protected]

"God" morgon..

2009-02-12 05:46:42
För tillfället så sitter jag i min säng, med halsont, en toffs på huvudet och mycket kläder. Det var så himla kallt när jag vaknade, men nu börjar det bli lite varmare (thanks god). Jag vaknade för tjugo minuter sen ungefär, jag va så himla givmild mot mig själv och gav mig 20 minuters extra sovmorgon, men tyvärr så är jag trött ändå. Jag förstår faktiskt inte själv att jag orkade gå upp, jag har väl fått si sådär fem timmars sömn max, och jag är egentligen krävande.. Känns verkligen inte som om jag kommer klara av den här dagen alltså, jag kommer vara så sjukt trött.

Nu är min stackars mage väldigt hungrig också, så nu måste jag definitvt göra något åt det och äta, can't wait!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:



‹ Namn
‹ E-post
‹ URL


Kom ihåg mig?
RSS 2.0