[email protected]

Hur har eran dag/kväll varit?

2009-02-07 23:19:56
Nu är jag hemma, det var sjukt kallt ute vill jag lova och där gick jag med supertunna tights och frös lite halft ihjäl.

Som ni kanske redan vet så har jag umgåts med Carro idag/ikväll och det var mysigt. Vi har kollat på film, föräldrafällan, fucking åmål och wild child. Alla filmerna är jätte bra men föräldrafällan och fucking åmål är ju gamla filmer så dem har man sett så himla många gånger så den jag älskar mest är wild child (ganska ny), jag har sett den några gånger och den är lika bra varje gång. Så den filmen tipsar jag garanterat om! Plus att killen i wild child är galet snygg, och Carro är hemligt förälskad i han, heh woopie nu för sa jag mig.

Dagen/kvällen har även bestått av "den försvunna diamanten", "vändtia" och "papegoja", duktig som jag är så vann jag på alla spelen, förutom på schack.. Men det var ju ganska uppenbart eftersom jag aldrig har förstått mig på det eller aldrig spelat det. Vi åt chips och blev lite extra tjocka, mysade, kollade på TV och mycket mer. Så det har varit en alldeles toppen dag/kväll som innehållt lite av varje.

Klockan börjar närma sig tolv, så nu ska jag ta det lite lugnt i min ensamhet. Funderar på att göra lite morotsjuice och ta mig ett varmt bad, låter det som en bra idé? :)






Kommentarer
Niklas

LÅter som du haft det riktigt bra babe!:D Åh Varmt bad skulle jag behöva ha nu, fryser ihjäl snart:( Visserligen är klockan 06:26 och kom hem nyss^^ Och kallt som fan äre ute! Men ännu bättre vore om du vore här och krypit ner med mig i sängen nu åh sovit<333 ;D Pussar på dig, tänker på dig ja gumman!=)

2009-02-08 06:26:31
Kommentera inlägget här:



‹ Namn
‹ E-post
‹ URL


Kom ihåg mig?
RSS 2.0