[email protected]

Ibland är jag bara så pinsam..

2009-02-11 23:04:18
Nu är jag hemma igen, och snacka om jag är helt slut eller vad. Jag sprang typ hela vägen till Ida och sen hem igen, med jeans (och jag hatar jeans!), en toffs på huvudet och utan smink dessutom(!). Plus att det var snö, is och slask, så egentligen förstår jag inte riktigt hur jag vågade springa med världens fart. Herregud vad pinsam jag är ibland alltså!

Men för att inte låta allt för negativ och komma med något positvt istället så har jag varit lite nyttig idag trots allt (springa är väl nyttigt?), dem där ostbågarna och chokladbollarna är nog som bortblåsta nu, eller vad säger ni? Förövrigt, lite lucky me ändå, jag halkade faktiskt inte, även om jag sprang där det var is. Det hade faktiskt kunnat gå riktigt illa och tänk att det hade kunnat bli ÄNNU mer pinsamt än vad det redan var.. Men det bästa av allt är ju ändå att jag har foundation tills imorgon, så nu kan jag åka till skolan imorgon och vara lika duktig som vanligt :)

Heh, nu slinker det snart ur något negativt igen, can't help it! Klockan är elva och jag ska upp FEM imorgon för annars hinner jag inte. Eftersom vi ska vara ute på rosenholm imorgon och jag måste ta bussen vid tjugo i åtta ungefär så måste jag gå upp ännu tidigare än vanligt. Jag sover inte ännu (som ni kanske vet) och jag kommer säkerligen inte somna på ett tag så jag kan ju inte räkna med speciellt många timmars sömn inatt, fy bubblan!

Nu är det verkligen meningen att ni ska tycka synd om mig..

Och så här snygg var jag när jag var ute och sprang,
"tyvärr" får ni inte se mitt ansikte, men där går faktiskt gränsen..

Kommentarer
evelina

svar: tack :)

allt bra?

2009-02-11 23:13:19
URL: http://evehedberg.blogg.se/
idah

haha tack eller nått... ska jag ta det pos ?:P

zandra

sån jacka har jag med ;D

2009-02-11 23:49:36
URL: http://zandrochkii.blogg.se/
Kommentera inlägget här:



‹ Namn
‹ E-post
‹ URL


Kom ihåg mig?
RSS 2.0