[email protected]

Jag har syndat

2009-02-11 21:54:32
Min käre bror hade ostbågar och jag blev så sugen och ville självklart smaka (glupsk som jag är)! Om jag hämtade ett glas med vatten åt honom så skulle jag få några, so i did. Jag fick några ostbågar och sen efter ett tag var det dags för påfyllning, jag hämtade ett glas vatten åt han och jag fick några ostbågar till i utbyte. Vad håller jag på med liksom? Jag har ätit både chokladbollar och ostbågar idag, hur nyttigt är det på en skala? Nej inte speciellt nyttigt..

Nu har jag varit onyttig vilket inte är bra, och på köpet fick jag världens "godaste" andedräkt! Yey for Lillie huh?




Kommentarer
linda

SV : vsg sötnos :)

hur går de med din blogg?:)

2009-02-11 21:57:54
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/
Stephanie Ampel

Okej =) jag har vbarit i stan ska plugga lite nu=)

kram

2009-02-11 22:02:19
URL: http://ampel.blogg.se/
Niklas

Svara när jag ringer<33:D

2009-02-11 22:02:28
Kommentera inlägget här:



‹ Namn
‹ E-post
‹ URL


Kom ihåg mig?
RSS 2.0