[email protected]

Jobbig dag slutar med chokladbollar

2009-02-05 19:50:32
Hej på er :) Jag kom hem för ett tag sen nu, har varit en hård dag som har bestått av nationella prov, stan och plugg på biblioteket. Kunde inte låta bli att slinka in på hemköp på hemvägen och köpa chokladbollar till mig, jag är värd att unna mig några nu efter allt pluggande. Visserligen åt jag några chokladbollar på biblioteket också, men det är min favorit just nu och chokladbollar är väl ändå bättre än chips och godis? I alla fall så har jag ätit ett äpple, två bananer, två apelsiner och lite morötter under dagens gång så jag tycker minsann att det jämnar ut sig!

Nu ska jag äta lite mat och sedan mumsa i mig några chokladbollar, kanske blir jag lite tjock på köpet, who knows? Sen tänkte jag ta mig ett varmt mysigt bad och plugga IGEN(!). Men med chokladbollar klarar man ju allt.. Nästan! Puss så länge :)


Kommentarer
Kommentera inlägget här:



‹ Namn
‹ E-post
‹ URL


Kom ihåg mig?
RSS 2.0