[email protected]

Längesen

2009-02-01 22:03:53
Hej på er :) Ursäkta mig så himla mycket verkligen, jag har inte bloggat mycket alls i helgen men det har varit lite strul. Så jag hoppas ni förlåter mig för den väldans dåliga uppdateringen. Jag har ju sovit hos Fia i helgen, eller ja jag åkte ju till henne i fredagskväll. Men hennes dator har kraschat och sen funkade inte internet igår osv så jag kunde inte blogga. Fick typ abstinensbesvär när jag inte bloggade på hur länge som helst, sjukt jobbigt!

Men annars så har helgen varit bra, igår så nightgibbade vi, lirade guitar hero nästan hela natten. Riktigt roligt, haha, sen har vi bara tagit det lugnt, sutitt lite vid datorn, spelat ännu mer guitarhero.. Sen igår så åkte vi in till stan en sväng, hem till mig, sen köpte vi lite godis och sen åkte vi tillbaka till Fia igen. Men det har i alla fall varit en härlig helg :) Hur har eran helg varit?

Usch föresten, min mensvärk har kommit och gått hela helgen. Det är helt sjukt, i fredagskväll så mådde jag lite dåligt, även lite igårnatt och idag så hade jag sjukt ont i magen. Brukar inte ha så mycket mensvärk, men denna helgen har verkligen varit förjävlig när det gäller det. Men nu mår jag bra och tur är väl det :)

För övrigt så kom jag hem för ett tag sen, klockan är nu tio och jag tog bussen ifrån Fia vid 21.17. Nu tänkte jag äta något och sedan ta bort mitt smink och sist men inte minst sova (jag är trött).

Vi hörs senare <3





Kommentarer
Kommentera inlägget här:



‹ Namn
‹ E-post
‹ URL


Kom ihåg mig?
RSS 2.0