[email protected]

Måndagskväll

2009-02-02 19:30:26
Hejsan :) Förlåt att jag inte bloggat fören nu, om jag ska vara ärlig så har jag faktiskt varit hemma i typ 1½ timme, men jag har haft både det ena och det andra för mig. Gick ju som sagt på stan innan, ensam till och med, fast det var faktiskt härligt, då kan man liksom gå runt och kolla överallt och ta den tid man behöver. Jag hittade tre kjolar och tre par tights, jag letade och kollade även efter läppstift/läppglans men jag kunde inte bestämma mig för vilket jag ville ha. Jag kom hem vid sex tiden, sen så har jag ätit lite, pratat i telefon med Fia och varit lite social med min käre bror.

Jag skulle egentligen till biblioteket idag efter jag hade varit på stan, men jag var så himla trött när jag kom hem, verkligen helt slut så jag tyckte det var bättre att ta det lite lugnt hemma istället. Hade även lite mensvärk innan, liksom precis när jag kom ut på stan så fick jag mensvärk, sjukt jobbigt men jag överlevde. Nu är det bra igen(tack och lov), förutom att jag har ont i halsen, jag börjar till och med bli hes(!). Nej usch, nu ska jag nog kolla på TV eller något, vi hörs senare :)!

Och just det, om ni vill se kjolarna jag köpte så kommer det bilder på det sen,
puss på er <3

Kommentarer
hanna

heej!

kolla in min nya blogg (den ja länkar till ovan eller under) hette innan hbrynger.blogg.se!

ha de kung/ BRYNGER

2009-02-02 19:36:00
URL: http://flirtmentalitet.blogg.se/
hanna BRYNGER

taack vad glad ja blev:)

2009-02-02 20:23:54
URL: http://flirtmentalitet.blogg.se/
Kommentera inlägget här:



‹ Namn
‹ E-post
‹ URL


Kom ihåg mig?
RSS 2.0