[email protected]

Melodifestivalen

2009-02-07 23:41:26
Någon som kollade på melodifestivalen ikväll? Jag och Carro kollade i alla fall lite på slutet så vi såg åtminstone vilka som gick vidare. Själv så är jag ingen hejare på melodifestivalen, det är inget som jag tycker är särskilt roligt längre, när jag var liten så var det ju typ superkul. Så nu för tiden är det väl mest överskattat, tycker jag i alla fall.

Men något som är helt sjukt är att Caroline af Ugglas gick vidare till andra chansen, helt seriöst är hon hur dålig som helst! Hon sjunger inte ens bra och låten var ju ingen vidare hit. Liksom alla, verkligen alla(!) var ju så mycket bättre än henne, håller ni inte med?

Anyway, dem som gick vidare till finalen var ju Alcazar och Emilia och dem låtarna var faktiskt hyffsat bra, dem som var bäst av dem som var med i alla fall.

Vad tycker ni om kvällens melodifestival? Brukar ni kolla på melodifestivalen?


Hur som helst så ska jag göra lite morotsjuice nu och ta mig ett härligt bad, tjingeling!


(bild tagen från svt.se)

Kommentarer
anna

helt okej att dom gick vidare faktiskt !

2009-02-07 23:49:31
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/
Linn

tyckte det var kul att emilia gick vidare:)

2009-02-08 15:58:46
URL: http://thisgirlslife.blogg.se/
Anonym

den var bra :)läs gärna mina åsikter i inlägget om låtarna och se om du håller med :)

2009-02-08 22:35:39
URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/
Kommentera inlägget här:



‹ Namn
‹ E-post
‹ URL


Kom ihåg mig?
RSS 2.0