[email protected]

My day

2009-02-12 14:21:16
Hej kära läsare :)

Nu är jag hemma och har varit det en stund. Idag åkte jag först ut till Rosenholm och hade hemkunskap i några timmar och sedan åkte jag, Fia och Emma in till skolan och gjorde flexibla studien. Denna torsdagen var flexibla studien att vi skulle göra "rörelse till musik", man ska göra ett pass som till exempel kan innehålla uppvärmning, kondition och styrka och hitta på olika rörelser/moment och hitta musik som passar in till det. Så jag, Emma och Fia har börjat på vårt pass, och det var faktiskt riktigt roligt!

Idag ska jag bara ta det lugnt, jag är sjukt trött eftersom jag inte sov speciellt länge inatt, sen är jag bara allmänt slut och mår lite sådära halvdåligt. Nu tänkte jag ta något att äta och sedan kolla på andra avenyn, eftersom det självklart inte blev av igår heller, hopplös jag är va? :)


.

Kommentarer
malin

sv: haha ja vet :P jag fick 20% på dom oxå :D

2009-02-12 14:26:02
URL: http://lilopauline.blogg.se/
linda

SV: Vsg sötos:D

2009-02-12 14:27:25
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/
MalinCaarné - Kristianstads fashionista

är också trött :(

2009-02-12 14:36:37
URL: http://faaashionista.blogg.se/
...

hellu =) .. kan du inte tipsa om vad du använder för sminkborttagningsmedel / rengöring och återfukt till ansiktet? eller om du vet ngt som är bra, så man inte får orenheter osv! skulle vara snällt

kram

2009-02-12 17:03:49
Kommentera inlägget här:



‹ Namn
‹ E-post
‹ URL


Kom ihåg mig?
RSS 2.0