[email protected]

Nu säger vi godnatt

2009-02-03 21:00:36
Hej igen, här sitter jag med två kvällsmackor och har precis tagit bort mitt smink. Jag kollade ju på andra avenyn innan och gud vad det är bra, det är så himla spännande och sorgligt också. Kollade ni på andra avenyn ikväll? Om inte så borde ni definitivt göra det!

Klockan är bara nio och jag kände att jag lika gärna kan sova nu för jag har ändå inget speciellt att göra. Hur bra är inte det liksom? Om det nu blir som jag har tänkt mig då och somnar nu snart, så lär jag vara riktigt utvilad imorgon och få min skönhetssömn som jag behöver, hur härligt som helst! Håll tummarna för att jag kan sova nu, isåfall blir jag faktiskt stolt över mig själv, att jag faktiskt kan lägga mig i tid någon dag känns ju alldeles underbart.

Imorgon ska jag sola, just love it. Solade i torsdags, drygt en vecka sen så nu behöver jag sola igen. Vill ju verkligen inte förlora min fina färg, om jag nu har någon sådan, heh. Det ser jag i vilket fall fram emot, och något annat jag ser fram emot nu är att sova. Känner inte ni också det?

Nu ska jag minsann sova, så det borde ni också göra!
 Puss och godnatt :)

Kommentarer
A M A N D A - F A L K

ja så underbart att krypa ner under duntäcket, ska göra det nu :D

God natt och sov så gott!

2009-02-03 23:46:33
URL: http://amandajosefine.blogg.se/
Kommentera inlägget här:



‹ Namn
‹ E-post
‹ URL


Kom ihåg mig?
RSS 2.0