[email protected]

Onsdagsmorgon

2009-02-04 06:44:09
God morgon på er :) Hur mår ni idag? Själv så mår jag hyffsat åtminstone, känner mig lite förkyld men annars så är det bra. Känner mig utvilad och pigg vilket är super skönt! Jag gick upp för 40 minuter sen ungefär, vid sex tiden i alla fall och än så länge har jag inte gjort så mycket, fixade lite frukost nyss så nu ska jag äta när som.

Klockan börjar närma sig sju så jag måste nog även börja fixa mig snart så jag hinner med allt jag ska göra. Jag vet inte ens vad jag ska ha på mig idag ju(!).. Men visserligen kanske jag bara kan ta på mig mjukisar nu eftersom vi ska ha idrott andra lektionen, först har vi matte i en halvtimme-40 minuter sen idrott så det blir ju mycket enklare och bättre. Jag är lat och smart eller hur? ;)

Idag börjar jag 08.10 så det är ju en stund tills jag börjar, så vi får hoppas att jag hinner med allt, vilket jag måste göra. Slutar skolan idag vid 15:20 tror jag,  sen får vi se vad som händer!

Ha en bra dag allesammans :)

Kommentarer
Kommentera inlägget här:



‹ Namn
‹ E-post
‹ URL


Kom ihåg mig?
RSS 2.0