[email protected]

Quick update

2009-02-19 14:31:50
Just nu så håller jag på att fixa mig, jag har sminkat mig lite och klätt på mig. Nu ska jag fixa mitt hår som för tillfället är en bulle på huvudet, jag ska sminka mig klart, ta på mig tights eftersom det hade varit aningen kallt att gå barbent (på tal om barbent, så vill jag ha sommar eller åtminstone vår, NU!) och sedan ska jag bege mig till bussen och åka in till stan. Snabb uppdatering var det här ja, men nu vet ni hur det ligger till och så skriver jag mer senare när jag kommer hem. Puss så länge!

Kommentarer
M O S A N

svar: HAH, det är typ samma här. Jag är skit glupsk xD

2009-02-19 14:35:14
URL: http://lillmosan.blogg.se/
Anonym

Kika in på min blogg och säg vad du tycker om min nya design! Jag har även en pågående tävling i bloggen nu där du kan vinna rosa söta shoebags! Missa för guds skull inte :)



www.tekirch.blogg.se

2009-02-19 14:36:52
Kommentera inlägget här:



‹ Namn
‹ E-post
‹ URL


Kom ihåg mig?
RSS 2.0