[email protected]

Sleep well

2009-02-04 22:38:00
Herregud jag har suttit och försökt ändra min design i ett väldigt bra tag nu och jag får panik. Jag är inte speciellt duktig så först blev det helknas, men jag fixade det till slut, tack och lov. Det tar även så himla lång tid innan designen uppdateras så nu vet jag inte riktigt hur det blir, har inte ändrat speciellt mycket för den delen heller, men jag har ändrat färg på menyn, tagit bort klockan, ändrat lite andra små inställningar och det får duga så länge för jag orkar inte mer just nu. Klockan är redan halv elva också så jag måste sova i vilket fall. Jag vet ju inte hur det ser ut ännu, så det blir en överraskning, förvånar mig inte om det är kaos imorgon när jag kollar.

Usch vad jobbigt allting blev nu, klockan är mycket och jag har inte ens tagit bort mitt smink eller nånting.. Stackars mig!!

Kommentarer
madde

åå vad fin blogg ! :)

2009-02-05 00:28:56
URL: http://ssucceed.blogg.se/
S A N N A

du har en jättefint blogg sötnos! :*

2009-02-05 19:44:32
URL: http://tanzanit.blogg.se/
Kommentera inlägget här:



‹ Namn
‹ E-post
‹ URL


Kom ihåg mig?
RSS 2.0