[email protected]

Sminktips

2009-02-13 18:31:35
Jag har fått några kommentarer om att jag ska skriva lite om smink eller ge lite sminktips och bara för att jag älskar er läsare så himla mycket så tänkte jag göra det.

Idag tänkte jag skriva om hur man får läpparna att se större ut, here we go.



Först ut så har jag a little confession to make!
Till er som följer min blogg så vet ni kanske att jag skrev för några veckor sen att jag förstorade mina läppar, men dessvärre så är det inte sant.  Bara för att jag är så otroligt rolig och full av humor och ironi (precis som min blogg) så tyckte jag att det var så passande att skoja till det lite.

Men jag har alltså inte förstorat läpparna utan det jag gjorde
var att använda en lip plumper och en läppenna!



Jag använde mig utav Dior's lip maximizer, läpparna blev alldeles varma och det sticktes lite. Jag vet däremot inte om det blev något synligt resultat utav denna möjligtvis lite kanske, men det som gjorde att mina läppar såg större ut var den smarta uppfinningen läppenna.

Egentligen så har jag jättesmå läppar men när jag sedan tog en läppenna och målade konturen på mina läppar och även utanför konturen så såg mina läppar genast större ut. Visserligen kan man inte rita hur mycket utanför som helst eftersom det bara kommer se konstigt, overkligt och inte alls snyggt ut, så man måste vara noga och måla alldeles lagom. Sen gäller det även att färgen på läpparna och läppennan inte ska skilja allt för mycket utan läppennan ska endast vara lite mörkare. Självklart kan du välja om du vill göra underläppen, överläppen eller båda läpparna större!




Så här såg resultatet ut på mig!
Mina läppar såg större och fylligare ut, det var till och med så trovärdigt
att många faktiskt trodde att jag hade förstorat läpparna ;)

Kommentarer
Josse

Finfint! :D

2009-02-13 18:35:38
URL: http://ingenvanligswensson.blogg.se/
Anonym

kul att du gillart tnx !

2009-02-13 18:55:27
Anonym

du har glömt min kommentar . jag vill att du ska tipsa om rengörningsmedel ochsånt, läs den igen! (A)

2009-02-13 22:25:27
Tess

Tycker faktist att det ser ganska konstigt ut! Överläppen är ju typ dubbelt så stor som uderläppen :S

2009-02-14 01:01:22
URL: http://maneskiold.bloggspace.se
Anonym

jag tycker det var jätte fin idea och det stämmer bra det ser ut som du har förstorat läpparna

2009-02-14 23:31:52
Bäckiz!

Vem önska inte att man hade "k*k sugar läggar" ibland! Tack för tippset, får ta å prova de! Hade bra!

2009-02-15 15:33:59
-.-

Assså seriöst, dina läppar ser förjävliga ut. Det är ju bara hur mkt som helst utanför, det ser bara kladdigt ut.

2009-03-14 16:28:14
yasmine - ffay.blogg.se

Nice ;)

2009-05-29 22:48:17
URL: http://ffay.blogg.se/
Kommentera inlägget här:



‹ Namn
‹ E-post
‹ URL


Kom ihåg mig?
RSS 2.0