[email protected]

Tired tuesday

2009-02-24 06:55:31
Jag är vaken, jag har till och med varit vaken en stund faktiskt. Jag gick upp vid 06.30 och var galet trött, hade sjukt ont i halsen, superhungrig och en j*vla träningsvärk från igår. Nu sitter jag och äter lite flingor med mjölk och äppelmos så nu är jag inte hungrig i alla fall. Klockan börjar närma sig sju och idag börjar jag ju tio över åtta så jag borde nog sätta igång nu. Jag gick upp en halvtimme senare idag än vad jag brukar göra när jag börjar vid 08.10 och jag vill inte riskera för att behöva stressa som en galning, det hade varit underbart att inte behöva göra det.

Igårkväll så letade jag efter kläder att ha på mig idag och jag hittade givetvis något, men sedan började jag göra massa andra grejer och somnade tillslut vid tjugo i tolv, riktigt j*vla dåligt. Vet inte hur det gick till, jag gjorde liksom ingenting och hade sagt hur länge som helst att jag skulle lägga mig snart sen när jag kollade på klockan var hon redan 23.40, jag slängde mig i sängen och satte på avslappningsskiva, jag somnade runt tolvtiden i guess. Alltså har jag bara sovit 7½ timme och det är way to little för mig.

Men nu måste jag skynda mig, har nog lite brådis trots allt.

Kommentarer
Kommentera inlägget här:



‹ Namn
‹ E-post
‹ URL


Kom ihåg mig?
RSS 2.0