[email protected]

Tisdagsmorgon

2009-02-10 06:15:44
God morgon!

Klockan är sex och jag sitter i sängen och orkar inte riktigt gå upp, jag är sjukt trött kan jag tillägga! Jag la mig definitvt för sent igår, sen var jag vågad och bytte ut min avslappningsskiva och testade att läsa lite istället. Det funkade det också, men jag vet bara inte vilket som gör att jag somnar fortast. Heh, angående min nya bok så var den bra, jag läste ju lite igår och det visade sig att boken snart är slut, så den var kanske liite för smal och liten, men vad gör det? Jag kan läsa den flera gånger istället, eller varför inte låna en till bok om kanske "Tova torsdagsälva" istället? ..Spännande!

Nu blev jag kissig så jag antar att jag det är bäst att jag stiger upp nu, right? Fast jag orkar verkligen inte, det är kallt också(!). Men okejdå, jag får väl ta mig tjockismjukisar och en tjockis så blir det nog bra, I really hope so.


Kommentarer
Ida

Fin blogg, kram =)

2009-02-10 09:55:18
URL: http://iiidiiis.blogg.se/
Niklas

Hmmm, stackare!:( Kom hit så ska jag värma dig!<3

2009-02-10 14:53:01
Kommentera inlägget här:



‹ Namn
‹ E-post
‹ URL


Kom ihåg mig?
RSS 2.0