[email protected]

Useful and healthy

2009-02-15 23:22:11
Ojdå, klockan är redan kvart över elva. Förlåt för dålig uppdatering men tiden bara rusar iväg, you know? Idag har jag åtminstone varit duktig och städat, damsugit, torkat/dammat av och sånt där som behövs ibland. Jag har även hunnit med att gå till Carro och kollat på två filmer,  "save the last dance" och "sweet home Alabama", mysigt! Självklart har jag även tagit det lugnt, det behövs ju också ibland! Just nu sitter jag i sängen och äter ett knäckebröd, funderar på att gå ut och gå en snabb liten promenad, det hade varit skönt!  Sen kan jag ju bara inte låta bli att vara så nyttig och hälsosam, right? ;)


Helt klart en favorit på den nyttiga fronten!

Kommentarer
Anonym

Duktig och nyttig tjej här ja! :)

2009-02-16 02:45:56
Niklas

Du är så duktig stumpan<333

2009-02-16 07:07:56
Kommentera inlägget här:



‹ Namn
‹ E-post
‹ URL


Kom ihåg mig?
RSS 2.0