[email protected]

Saturday morning

2009-02-28 11:35:25
Hej och god morgon allihopa. Klockan är bara tjugo över elva men ändå är jag vaken och har redan duschat och snart ätit klart min frukost. Carro ringde nämnligen och väckte mig vid tjugo över tio (tror jag) men det var faktiskt härligt att  gå upp vid den tiden. Jag och Carro dealade att om jag skulle svara på mina kommentarer så fick jag inte duscha och tvärtom, men guess what? I did both, herregud jag kan ju inte bara dissa er som har kommenterat och jag tänker inte gå runt och se skabbig ut/lukta illa, eller hur? Jag är så himla busig, hoppas hon läser min blogg också, fast det vet jag att hon gör ;)

För tillfället så sitter jag i min säng med en stilig turban på huvudet, lyssnar på musik och äter frukost. Så snart jag har ätit klart så ska jag börja fixa mig. Påtal om något annat så hittade jag en strumpa nyss i min kudde, den var nytvättad och jag har jag ingen som helst aning hur den hamnade där, spännande..

Nu ringde Carro och sa att hon var halvklar så det är nog bäst att jag skyndar mig nu så hon inte får vansinnesannfall *blink*. Puss på er!


Kommentarer
Frida

okeej=) låter riktigt gott, några spec kryddor?=) älskar mat, så alltid kul med lite tips på nya matgrejer=)

2009-02-28 11:48:25
URL: http://fsunnerskog.blogg.se/
Luzze

Åh kan inte du typ lista 30 bästa låtarna eller något liknande som du tycker om mest/lyssnar mest på/ älskar mest?! ;D

Skulle vara jättekul =]

Harebra&fortsätt blogga ;D

2009-02-28 12:42:53
Kommentera inlägget här:



‹ Namn
‹ E-post
‹ URL


Kom ihåg mig?
RSS 2.0