[email protected]

God natt kanske?

2009-02-17 01:23:47
Hej på er, klockan börjar ju bli mycket! Som jag alltid säger, tiden bara rusar iväg..

Ikväll så har jag kollat på TV (two and a half men, my name is earl och scrubs) sen har jag ätit lite, suttit vid datorn och bäddat/bytt sängkläder (duktiga jag). Superlugn kväll och det är ju skönt ibland, men det har blivit alldeles för mycket lugna dagar nu. Det känns ju som jag inte gör någonting, bara sitter vid datorn/TVn och blir fet.. Okej jag erkänner, jag har inte mycket till liv, tyvärr! Nej nu vill jag bara ut, träffa massa nya människor och ha superroligt, fast det kommer ju förmodligen inte ske!

Just nu sitter jag i min nybäddade och fräscha säng och funderar på att kolla på någon film och bli trött. Jag orkar verkligen inte sitta vid datorn mera, det är så sjukt tråkigt efter ett tag, bara sitta och göra ingenting. Nu vill jag verkligen bara sova, men the problem is, jag är inte ett dugg trött. Så jag får hoppas att jag blir någorlunda tröttare av att äta lite flingor med mjölk, kolla på en film eller kanske lyssna på avslappningsskiva.


Kommentarer
Axel

ser man på? inte mkt till liv? xD

2009-02-17 01:34:25
Sara

Godnatt, sweet dreams =)

2009-02-17 02:08:24
URL: http://ertansara.blogg.se/
Kommentera inlägget här:



‹ Namn
‹ E-post
‹ URL


Kom ihåg mig?
RSS 2.0