[email protected]

Söndag

2009-02-22 16:34:33
Hejsan och god eftermiddag får man väl säga.

Ursäkta mig för dålig uppdatering men jag har inte haft tid för att blogga tyvärr. Igårkväll så åkte jag ju till mormor och morfar och det var supermysigt. Kvällen bestod av god mat, melodifestivalen, en deckare, massa onyttigheter/nyttigheter, en perfekt lördagskväll alltså. Jag sov även där och vi somnade runt tolv någon gång och gick upp vid tio. Vi åt frukost, sedan kollade jag på totally spice och vid tolv tiden så åkte jag hem. När jag väl var hemma fixade jag mig hur snabbt som helst och sedan skulle jag, min käre far och min käre bror åka till Ronneby. I Ronneby så åt vi , fikade och pratade, vi var där i några timmar och nu kom jag hem för ett tag sen.






Just nu så sitter jag i min säng, äter lite godis och är hur trött som helst. Imorgon är det skola så jag borde verkligen plugga lite nu, pratade med Ida igår i telefon och hon sa allt som stod på pappret, snacka om räddaren i nöden. Men eftersom jag är så onyttig nu så tänkte jag göra lite morotsjuice och ta en banan först, nyttig som jag är, right? ;)

Kommentarer
felicia

det såg mysigt ut :D

2009-02-22 17:17:32
URL: http://aboutfc.blogg.se/
linda

klart :D

gör du?:D

2009-02-22 17:18:08
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/
- H*

- najs ju ;d

2009-02-22 17:18:51
URL: http://merei.blogg.se/
Anonym

heej tack!! snygg blogg!! <33

2009-02-22 17:20:23
Kommentera inlägget här:



‹ Namn
‹ E-post
‹ URL


Kom ihåg mig?
RSS 2.0