[email protected]

Det är synd om mig..

2009-02-05 22:05:20
Mitt varma härliga bad har ännu inte blivit av och jag som såg fram emot det så väldigt. Efter en jobbig dag som denna så förtjänar jag definitvt att koppla av en stund. Jag har ju haft nationella prov och skrivit en hel del, sen pluggade jag massa på biblioteket. Jag fick även ta konsekvenserna över att jag inte har mitt NO häfte som jag ska ha prov på imorgon, så jag fick kolla igenom i drygt tio böcker och skriva ner det jag antog att vi skulle ha prov på, sammanlagt fem sidor för hand endast där!

Det är nu ni ska tycka synd om mig, för även om jag har jobbat så hårt får jag ändå inte mitt varma härliga bad.. Klockan är redan tio och det betyder ju läggdags big time. Sen är jag även så himla sugen på att klä upp mig, bli oerhört snygg, festa loss, ha super kul, umgås med trevligt & roligt folk och leva the time of my life (alkoholfritt såklart). Men sånt skulle ju knappast existera i karlskrona, right? Nej jag trodde väl det..

Vilka i-landsproblem jag har, och det kommer ni också få snart för nu ska jag nämnligen sova och ni kommer inte ha något att göra på hela natten(!). Fast visserligen kan ni sova för då går det snabbare tills jag skriver ännu ett inlägg i bloggen! Ett smart drag vill jag lova ;)

Puss och godnatt <3

Kommentarer
Matilda Dahl

Svar:

Tack så mycket (:Tycker om din blonda hårfäärg !;d

2009-02-05 22:34:27
URL: http://maatildadahl.blogg.se/
Jackeline Perez

:/



sov gott, kram tjejen.

2009-02-05 23:05:12
URL: http://perezjackeline.blogg.se/
Kommentera inlägget här:



‹ Namn
‹ E-post
‹ URL


Kom ihåg mig?
RSS 2.0