[email protected]

Tonight

2009-02-15 00:26:21
Nu är jag hemma, eller ja, jag kom hem för ett bra tag sen faktiskt! Kvällen har bestått av Carro, god mat, it's a boy girl thing, promenad, snack och skratt - all in one ungefär. Super mysigt, så min kväll har varit toppen! Alla hjärtans dag är ju ganska överskattat egentligen, man borde ju visa kärlek och uppskatta dem man älskar och tycker om varje dag på året, eller? Nåja det blir ju vad man gör det till och jag har haft det mysigt, så jag är nöjd. Hur har eran kväll varit? :)




Tack Carro för en fin kväll :)

Kommentarer
kHRILL

min kväll blev chill! =) Var hemma hela kvällen, var ute en sväng med en polare ochså :>



puss ;>

2009-02-15 03:15:08
Anonym

fan va snygg din kompis är.!

2009-02-15 10:50:34
Kommentera inlägget här:



‹ Namn
‹ E-post
‹ URL


Kom ihåg mig?
RSS 2.0