[email protected]

A pretty little problem

2009-01-04 02:10:25
Alltså nu är klockan två och jag har inte somnat ännu, jag är usel på det här! Jag skulle ju lagt mig tidigt idag och försökt vända tillbaka dygnet, men icke. Och eftersom jag inte är trött nu så kommer jag säkerligen inte somna fören om ett tag, taskigt läge.

 Men en god nyhet är att jag har lyckats ladda ner från youtube nu, har laddat ner en massa olika program idag och testat men antingen så blev det hela videon (jag vill bara ha musiken) eller så blev alla låtar bara en minut, helknas. Men nu funkar det äntligen, och vi får tacka Kristian för det, för det var faktiskt han som skickade programmet till mig :) Märkte att det programmet han skickade hade jag haft innan och jag trodde jag hade testat det, men ah är man smart så är man ;)

Sedan sist jag skrev har det inte hänt mycket alltså, jag åt, lyssnade på musik,  och så har jag såklart suttit vid datorn en hel del. Nu snart så tänkte jag kolla på en Barbie film till, endast för att jag är så söt, hehehe. Nej men dem är faktiskt bra, tro det eller ej :)!

Nu måste jag nog börja kolla på film så det inte blir alldeles för sent, för det är ju inge vidare bra. Får nog ställa klockan imorgon så jag kanske kan lägga mig någorlunda tidigt imorgon istället. Endast några dagar kvar tills skolan börjar, längtar ni? Det gör i varje fall inte jag.

Men godnatt allihopa, sov gott :)

Kommentarer
Catarina Bjerén

Jag har också sömnproblem!!! Eller jag har lyckats lvända på dygnet.. Några "sömntips"? ;)

2009-01-04 15:12:01
URL: http://catarina.devote.se
KrIsTiAn

tihihihi<3 snippa

2009-01-05 13:37:25
Kommentera inlägget här:



‹ Namn
‹ E-post
‹ URL


Kom ihåg mig?
RSS 2.0