[email protected]

Älskling jag är hemma nu!

2009-01-18 18:40:15
Hejsan igen, det var inte särskilt längesen jag skrev, men nu är jag redan hemma :) Åkte med Fia's pappa in till stan, för han skulle också in till stan så det var ju bra tajming. Hur bra som helst, då slapp jag ta bussen, så tråkigt och åka buss, speciellt när man åker själv, och så går det ju mycket fortare med bil också.

Men nu tänkte jag byta kläder och sedan ska jag till Ida, vi ska även gå en promenad senare också, mysigt.

Nu har jag inte så mycket mer att skriva, ringde Ida för en stund sen och sa att jag skulle gå till henne alldeles strax så jag vill inte vara elak och låta henne vänta alldeles för länge, så nu blir det byta kläder som gäller och sedan bege mig ut i det kalla vädret, vi hörs senare :) Puss! ♥

Kommentarer
Anonym

Hejsan!

skulle du kunna hjälpa mej hur man ändrar så temat på bloggen blir finare , jag har bloggat ett bra tag & nu har jag gjort en ny blogg , haha men jag vet fortfarande inte hur man gör!

skulle vara snällt , adda mej på msn ; [email protected]

puss

2009-01-18 20:38:27
Johan

Tjenare lille :D



adda min msn: [email protected]

2009-01-18 21:36:52
Kommentera inlägget här:



‹ Namn
‹ E-post
‹ URL


Kom ihåg mig?
RSS 2.0