[email protected]

Det är synd om mig på hög nivå!

2009-01-30 10:33:13
Hejsan allihopa :) Idag gick jag upp vid tio, hur skönt som helst med lite sov morgon. Jag är utvilad även fast jag har sovit hur dåligt som helst, la mig igår vid halv tolv och hade lite mensvärk så jag tog en tablett, jag somnade en stund och sen vaknade jag efter 1½ timme kanske, med världens mensvärk och kunde inte somna om. Så jag tog en tablett och försökte sova, men alltså jag trodde jag skulle dö, jag grät till och med (heh), jag hade sån j*vla värk alltså.. Det tog ett tag innan jag kunde sova men jag somnade till slut och vaknade några gånger till sen på natten. Nu imorse när jag gick upp hade jag mensvärk och jag mår hur dåligt som helst. Tänkte äta lite frukost nu och sen fixa i ordning mig, vi åker klockan tolv så jag har lite tid på mig.

Vi får hoppas att mensvärken försvinner för annars vet jag inte vad jag gör! Mensvärk är typ bland det värsta som finns, alltså gash jag dör!

Men nu har jag precis kokt ett ägg och så ska jag ta mig en macka, skriver mer sen :)

Puss på er <3

Kommentarer
Anonym

Naw :( ! Lider med dig.

2009-01-30 10:54:56
Kommentera inlägget här:



‹ Namn
‹ E-post
‹ URL


Kom ihåg mig?
RSS 2.0