[email protected]

Flexibla studier

2009-01-22 07:42:17

God morgon allihopa :) Just nu jag sitter och käkar lite flingor och dricker te. Steg upp vid sju och kände mig lite trött, men jag börjar piggna till nu och jag känner mig ganska utvilad. La mig vid elva igår men somnade nog vid halv tolv skulle jag tro (lyssnade på avslappningsskiva), så 7½ timme sov jag ungefär, inte så jättelite men någon timme till hade kanske behövts.

Idag är det flexibla studier, för er som inte vet vad det är kan ni ju läsa här nedanför.
Istället för att gå i skolan på torsdagar och ha vanliga lektioner, så har vi flexibla studier varje torsdag. Då får man en slags läxa/uppgift som man ska göra som ska ta ungefär sex timmar. Det kan ju självklart variera och ibland tar en uppgift kortare tid/längre tid. Varje torsdag är det olika uppgifter, det varierar väldigt mycket, men ibland kan det vara att göra klart ett projekt eller ett arbete som man håller på med, öva på prov och sånt. En sånhär uppgift kräver mycket ansvar, och det kan vissa tycka är lite jobbigt. Tänk själva liksom, ingen skola på torsdagar,  visst hade man bara velat sova ut och ta det lugnt då? Men då är det ju lätt hänt att man glömmer bort den och det är mindre bra. Alltså måste man ta ansvar och ser till att det inte händer. Denna uppgiften kan man göra antingen i skolan, hemma, eller hos en kompis osv.

Nog om det, idag ska jag och Fia till skolan och plugga, jag vet inte vad den flexibla stuiden är ännu för den ligger inte ute på internet ännu, men vi får se!

Nu snart så kommer Fia så nu borde jag kanske börja fixa i ordning mig, haha. Puss på er, vi hörs senare :) ♥


Kommentarer
vicky

vad är din msn ? (: <3

2009-01-22 15:57:08
URL: http://victorianielsen.blogg.se/
ALice o Rebecca

Hej vi har en tävling på våran blogg, Där man kan vinna ett fint pris,gå in på bloggen för mer info!



xxx

Älskar din blogg!

<3

Alice and Rebecca

2009-01-22 17:43:57
URL: http://www.aliceandrebecca.blogspot.com
modeclothes

Tack, att du sa att du tyckte att min blogg va bra =)

Ehm vet du hur man kan ändra designen på bloggen

Tackkkk!!

kolla gärna på min blogg om några veckor då kommer den nog se mycket bättre ut, PROMISE!! <3

Krammmmmiiiiiiz

2009-01-24 12:49:34
URL: http://modeclothes.blogg.se/
Kommentera inlägget här:



‹ Namn
‹ E-post
‹ URL


Kom ihåg mig?
RSS 2.0