[email protected]

Frågestund!

2009-01-25 21:55:05

Nu är det dags för mina svar i frågestunden, here it comes! ;)

Du har väll löshår va? (: Isåfall vilken sida köper du det på? och hur sköter du det ?

Ja, tyvärr så har jag ju det, mitt hår är jättekort egentligen. Jag har köpt mitt löshår på Tajmahal, finns bl.a i Stockholm men även att beställa på internet vilket jag har gjort. Jag skulle mer säga (miss)sköter det, för jag plattar det dagligen, fönar och duschar det ibland. Jag "sköter" inte mitt löshår på något speciellts sätt, men det händer att jag sprutar på lite balsamspray ibland. Jag har clips, alltså spännen som man kan sätta dit och ta av när man vill, så jag sover inte med det och då slits det ju inte lika fort. Tidigare hade jag lim i några månader men det sliter på sitt egna hår och även själva hårförlägningen slits fortare, sen är det så äckligt med limklumpar osv, så jag slutade med lim och skaffade clips istället vilket var ett bra val. Så ska ni skaffa hårförlägning rekommenderar jag starkt clips!

Heej, du verkligen verkligen som en jättesnäll tjej och typ det sötaste jag sett? ;O <3 Asså jag menar det verkligen. Vart bor du i sverige?


Hejsan, tack så jätte mycket :) Tyvärr så bor jag i Karlskrona, men antagligen så ska jag och Fia flytta när vi börjar gymnasiet :) (Hoppas verkligen)

hejjsan :) varför valde du att heta lillie.blogg.se?

Hejsan :) Jo det är såhära att min kompis Fia, har väldigt många smeknamn på mig, ett utav dem smeknamnen var Lillie. När jag sedan bestämde mig för att börja blogga, så ville jag ha något enkelt och kort namn så då blev ju Lillie perfekt!

åh frågestund är kul :P
- favoritaffär?
- När började du blogga?
- Om du fick vara kändis för en dag, vem skulle det då vara ?


- Hum, min favoritaffär, jag vet faktiskt inte riktigt, jag har väl ingen särskild favoritaffär men jag gillar Ginatricot, H&M, Kicks osv.
- Jag började blogga för omkring en månad sen kanske :)
- Jadu, det var en svår fråga. Helt seriöst så har jag faktiskt ingen aning.. (Tråkig som jag är va?)

Vad vill du säga att din blogg handlar om?

Min blogg handlar om mig, mitt liv och min vardag. Jag piffar upp det med humor, smink och skönhet, bilder, videobloggar, ironi, samtidigt som jag ger tips om allt möjligt och bjuder på mig själv. Jag har inte bloggat särskilt länge, men min blogg kommer säkerligen att bli utförligare så småningom och handla om mera saker, det är upp till er helt enkelt :)

Tar du den i 2an? Isåfall, kan jag få din msn?


Haha, detta är ingen dejting/sex -sajt, tyvärr.. Denna sidan kanske passar dig bättre! ;)

vilken är din naturliga hårfärg?

Min naturliga hårfärg var mellanblond, men just nu vet jag inte riktigt, det var faktiskt flera år sen som jag såg min naturliga hårfärg. Tidigare när jag hade färgat mitt hår brunt så hade jag en jätteljus utväxt och nu när jag är blond så är min utväxt jättemörk, som ni kanske har märkt? (Svårt att missa!). Kan ju vara så att det bara ser ut som det beroende på vilken färg man har, men det kan också vara så att jag håller på att bli brunett eftersom båda mina föräldrar är/var mörkhåriga. Finner då ingen mening med att födas blond och sedan bli brunett?

vad har du haft för "stiler"?


Om du menar utseendemessigt så har jag väl aldrig haft någon direkt stil tror jag inte, jag har väl bara användt kläder som jag tyckt om, som var snygga/coola/bekväma eller så. Fast när jag gick i femman/sexan så var jag faktiskt lite "punk" och "emo" aktig. Jag rakade av nästan allt mitt hår där bak (hade bara några cm kvar) och sen hade jag lång lugg som hängde.

hej, när blev du av med din oskuld? :) lite pinsam fråga kanske, men endå intressannt
Hejhej, haha, vem har sagt att jag inte är oskuld? ;)

Hur ser din familj ut? Vem är du lik av dina föräldrar osv..

Min familj består av min pappa och min bror. Min riktiga mamma är död och jag har en styvmamma men henne räknar jag inte in i min familj. Min pappa är inte särskilt lång, brunhårig och smal medan min brossa är lång, även han brunhårig och smal. Folk har sagt att jag är lik min pappa men jag finner ingen direkt likhet!

Har nån av dina kompisar blogg? typ hon fia o så?

Fia har inte blogg, men några utav mina kompisar har blogg t.ex. Emma, hennes blogg kan ni hitta här och Ida, hennes blogg kan ni hitta här.

vem av dina snygga kompisar bor närmast dig?

Alla mina kompisar är snygga och dom bor i Karlskrona ;)

går du på gymnasium? isåfall vilken linje?

Nej det gör jag inte, jag går i nian och ska börja gymnasiet efter sommaren. Än så länge vet jag inte vilken linje jag ska välja men jag tror det blir samhäll eller natur.

Kan man få din msn?


Självklart gullet, [email protected]

Hej! Gillar verkligen din blogg! Hur gammal är du och vart bor du egentligen? Du har ju inte skrivit någonting om dig själv!

Hejsan, tack så jätte mycket :)! Jag är 15 år, alltså född 1993, jag fyller 16 år den 26 augusti. Jag bor tyvärr i Karlskrona men jag ska antagligen flytta när jag börjar gymnasiet.

gurka eller tomat?

Svårt val, får jag välja båda? :)

Kommentarer
Anonym

du är ju inte direkt blondinbella...

2009-01-25 22:12:33
Kommentera inlägget här:



‹ Namn
‹ E-post
‹ URL


Kom ihåg mig?
RSS 2.0