[email protected]

Fredagskväll!

2009-01-16 21:22:51
Hejsan :) Är hos Fia nu och har varit det ett bra tag.

Äntligen fredag, eller vad säger ni? Så sjukt skönt med helg, jag är verkligen helt slut nu efter skolan!
 
Ursäkta att jag inte skrivit något mer idag, men efter skolan så gick vi hem till mig och då skulle jag bara packa, sen var inte min dator på heller så jag tänkte inte på att blogga. Men i alla fall efter jag hade packat så var vi på stan en snabbis och efter det tog vi bussen hem.Väl hemma hos Fia så fixade vi lite nudlar och satte oss vid TVn och lite så :) Sen var vi galet trötta så vi somnade båda två. Nu har vi precis ätit lite mat och nu satte vi oss vid datorn. Ikväll blir det en chill kväll, alltid mysigt :D Sen ska vi möjligtvis plugga lite också men vi får se hur det blir med det. Och ja på tal om plugg så fick vi våra betyg idag, fast jag har ju visserligen vetat vad jag haft hela tiden, förutom i matte där hade jag tydligen VG och det blev jag faktiskt stolt över :)

Om ni har tur så kanske det kommer upp en videoblogg senare men vi får se om jag orkar :) Nu ska vi i alla fall chilla lite vid datorn men vi hörs senare! Puss på er ♥

Kommentarer
a

VIDEOBLOGG!!

2009-01-16 23:24:52
ss

trevlig helg

2009-01-17 00:58:43
URL: http://coconutkiller.webblogg.se/
theres

svar: haha, jo hon är söt :)





klicka till mig på bloglovin!

jag gör samma för dig :)

2009-01-17 01:28:15
URL: http://tirrren.blogg.se/
theres

svar: jag lägger till dig nu :)

2009-01-17 01:45:13
URL: http://tirrren.blogg.se/
Kommentera inlägget här:



‹ Namn
‹ E-post
‹ URL


Kom ihåg mig?
RSS 2.0