[email protected]

Gissa vem som kommer vara trött i morgon?

2009-01-09 00:58:45
Alltså herregud, jag blir så himla sur på mig själv. Har försökt att skaffa rutiner och försöka att lägga mig tidigt så jag blir någorlunda utvilad. Men nu har jag precis tvättat bort mitt smink vilket innebär att jag nu ska lyssna på avslappningskiva och sova. Klockan är nu ett vilket är alldeles för sent eftersom jag ska upp om fem timmar(!). Jag måste verkligen skärpa mig när det gäller detta alltså, fastnar alltid vid datorn, idag tog det nog en timme innan jag kunde gå ifrån.

Men nu måste jag sova om ni inte förstod det ;) Godnatt & puss på er! ♣

Kommentarer
THAMAN

NATTI, SOV GOTT <33 (:

2009-01-09 02:29:27
j

hahaha

2009-01-09 02:49:43
Kommentera inlägget här:



‹ Namn
‹ E-post
‹ URL


Kom ihåg mig?
RSS 2.0