[email protected]

God kväll :)

2009-01-13 21:20:10
Hej allihopa. Nu har jag precis kollat på lite på top model, och innan det kollade jag på sex and the city och 2½ men, så det har varit en riktigt chill kväll. Men jag är supertrött och har varit det i stort sett hela dan, fast det är ju visserligen bra att jag är trött nu för då lär jag somna tidigt ikväll :) Ja mitt tjat om att lägga sig tidigt, ursäkta att jag upprepar det hela tiden. Men jag har kommit på att sömnen är otroligt viktigt, man mår så mycket bättre och man orkar så mycket mer. Plus att om man sover lite är chansen större att man blir förkyld osv, så nu börjar jag förstå varför jag var förkyld så mycket innan, sov ju jättelite innan och hade inga rutiner alls. Men det är faktiskt bättring på det vilket är hur bra som helst :) Och hur skönt är det inte att vakna upp och vara utvilad? Jo hur skönt som helst!

Anyway, tog precis bort mina lösnaglar för dem va helt skabbiga och det såg inte alls bra ut längre, har fått bort alla naglar förutom en och den sitter stenhårt. Har även massa lim nu på mina naglar och dem är äckliga så nu måste jag fila och fixa.

Just det föresten, glömde nämna det igår.. Men igår fick jag reda på en dålig nyhet, Mårten (min kontaktgruppslärare och mattelärare) ska sluta nu inom några veckor. Och det är sjukt sorgligt, visst det är bara en lärare egentligen, ingen big deal kanske. Men han är min favorit lärare, alltså verkligen den bästa, typ den enda läraren jag gillar.. Plus att det kommer bli helt knas med betygen nu i matte om det bara kommer någon ny lärare såhära, har verkligen försökt skärpa mig nu den sista tiden också.

Men nu tänkte jag äta lite flingor, ta bort mitt smink och sen får vi se :) Men vi hörs senare, puss ♥


Kommentarer
Kommentera inlägget här:



‹ Namn
‹ E-post
‹ URL


Kom ihåg mig?
RSS 2.0